نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

خواهش میکنم در مورد دنیای من قضاوت نکن

در عریانی این سکوت
شرم من از خیالبافی های توست
از رویاهای بی حساب تو
و تو دوست می داری این شرم را
من اینجا هستم ... خود من
و در عریانی این سکوت
تویی که به جای من احساس می کنی
تویی که به جای من فکر می کنی
احساس ها و افکارم را...!
و حتی از من نمی پرسی که آیا احساس واقعی مرا و افکار واقعی مرا زندگی میکنی یا نه؟
من اینجا هستم ... زنده و آزاد
آزاد از تمام زندگی تو و زندگی دیگران
از تو هم می خواهم به جای من زندگی نکنی
و این حق من است ...!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.hasti1356.blogfa.com

سلام دوست دویونه یقبلی و راز فعلی!
تبریک میگم و امیدوارم موفق باشین ...خوشحالم که شاید! البته نمی دونم!؟ اولین نفری باشم که براتون کامنت میذارم
دوست عزیز من خیلی با احساسین و مواظب احساسات پاک و بی آلایشتون باشین و حق مسلم شماست که برای زندگیتون یه تصمیم درست و حساب شده بگیرین...
ساده بود و زیبا و صد البته روان و قابل فهم!
پایدار و برقرار باشید

سلام به دوست بامعرفت و دوست داشتنی خودم
ممنون ... چه اولین باشی چه نباشی دوستت دارم و کامنت هات خوشحالم میکنه
این حق همه ست که دنیای خودشون رو خودشون زندگی کنند و نه کس دیگه ای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد