نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

یوگای بانوان ؟؟؟!!!

 

داشتم تو اینترنت مدل های جدید بافتنی رو نگاه می کردم که به یک مقاله برخوردم در مورد فواید بافتنی ...  

میگن در قرن حاضر ، بافتنی به عنوان یوگای بانوان نامگذاری شده ... کلی حال کردم که این یوگا رو سالهای ساله دارم انجام میدم و نمی دونستم که در حال یوگا کردن هستم !!!  

حالا نکته ی جالبش برام این بود که چرا فقط بانوان ؟؟؟!!!  

مگه نه اینکه میون این همه طراح لباس مشهور ، تعداد قابل ملاحظه ای از آقایون ، جزء برترین ها هستند ؟ یا اینکه بین بهترین و ماهرترین خیاط ها ، مردها حضور پررنگی دارن؟؟!! پس چرا یوگای بانوان ؟؟ 

حالا بگذریم ... خلاصه مخلص کلام این بود که ما زدیم تو کار بافتنی و نمایشگاه و شوی لباس و این حرفها ... خیلی هم داریم حال میکنیم ... به زودی عکس چند تا از مدل ها رو هم میذارم ... فقط مواظب این گ.ش.ت ا.ر.ش.ا.د باشید در اینجا رو تخته نکنن !!!  

قیامت

هر لحظه ای که از این روزگار میگذرد ... قدم هایم را تند تر میکنم ... 

شاد می شوم ...  

پرواز میکنم ... 

بال می گشایم ... 

و به امید لحظه ی در آغوش کشیدنت ... تمام سختی های راه را با جان و دل می پذیرم ... 

 شابد باور نکنی ... 

باور نمی کنی ... 

باور نداشتی ... 

که من تمام عمر در انتظار لحظه ی دیدار بوده ام ...! 

غار تفکر

یه غاری هست تو دلم .. هر وقت دلم میگیره میرم اونجا ... 

هر بار هم معمولا سلامت بیرون میام ازش ... 

این دفعه هم مثل اینکه خدا رو شکر ... 

پی نوشت : از دوستان عزیزی که تو پست قبل کامنت گذاشتن و کلامشون بی جواب مونده عذر می خوام ... تازه از غار بیرون اومدم ... یه حموم بگیرم ... خدمت می رسم خدا بخواد ...