نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

نخ ، سوزن ، قیچی

من تکه های تنهایی را به هم می دوزم ، تو اضافاتش را قیچی بزن !

دستانم را که میگیری  

غنچه های باور میان انگشتانم ریشه می دهند  

آنوقت ... 

رنگ عشق دیگر آبی نیست ... !

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

رنگ عشق، رنگ توئه عزیزم.رنگ مهربونی، رنگ صداقت و رنگ خوشبختی.

مجی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

سولماز یه جورایی با خوندن شعرت به یاد این شعر سیاوش کسرایی افتادم که:
"دستهای ما
شاخه ها کشیده در پناه هم
لانه پرنده ای است

دستهای ما
در مسیر بازوان بی قرار ما
جویبار زنده ای است

دستهای ما
پیمبران خامشند
آیه های مهرشان به کف
بر بلور جانشان
داغ و بوسه آشکار

دستهای ما
رهروان سرخوشند

دست ما به عشق ما گواست
دستهای ما کلید قلبهای ماست"

دستهای ما کلید قلب ماست ... خیلی قشنگ بود ...
و البته باعث افتخارمه که خوندن شعرم ، تو رو به یاد سیاوش کسرایی انداخته ... ممنون ...

シوシ فرنگی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://lahzeham.blogsky.com/

من می گم قرمز...همون که از اول به اسم عشق خورده

اینم میشه ...
سلیقه ها متفاوته خوب ... مال شما قرمز باشه ... خیلی هم خوبه ...

آنیما دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://animayeman.persianblog.ir

چه رنگیه اونوخ؟

خوشحالم سارا ...
سفید ... سفید مایل به بنفش !
نه ؟

خودم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.hasti1356.blogfa.com

سلام وکیل بانوی عزیز!
پس چه رنگی میشه ؟؟؟
مخلصیم همچنان در بست!

سلام دوست با وفا و مهربان من ... واقعا ازت ممنونم که با اینکه بهت کم سر میزنم ، شما به یاد من هستی ... دوستت دارم بانو و مرسی که هستی ...
سفید ... رنگ عشق و میگم ...
ما بیشتر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد